torsdag 7 juni 2012

Snurriga tankar och nya idéer...

Pinned Image

Har ni sett vad sött...
En miniträdgård i en låda. Ja, man tager vad man haver och gör det bästa av det. För alla oss som inte har en stor trädgård att forma kan hitta en fin gammal  låda  och förverkliga en drömträdgård i den. Låt fantasin och kreativiteten flöda... endast Du själv sätter gränserna.
Jag blev genast sugen att gå på jakt efter gamla draglådor. Det ska vara lådor med de rätta patinan och gärna med det rätta handtaget också. Nya idéer kan jag aldrig få för många av, jag önskar bara att jag hade lite mer tid till det.

Det här var precis vad jag behövde lyftas upp med idag. I bland är det så mycket tankar i huvudet som snurrar.... Det är då jag blir extra glad över min familj, mina vänner och fina kollegor.
Nu har jag en liten lurvig fyrfotad vän som önskar ut på en prommis, sedan är det tv-mys med barnen.
Hoppas du tar vara på din kväll och Du, imorgon är det fredag!
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar