tisdag 19 juni 2012

God morgon!

Pinned Image

Morgonen har bjudit på växlande väder från regn till att molnen börjar skingra sig och jag vågar nästan tro på lite solsken idag.
Har skickat iväg familjens medlemmar en efter en på jobb, fotbollsskola och ska sätta skruttan på tåget till Huvudstaden (där hon tillsammans med mormor ska mysa) om en stund - innan jag själv ska iväg och jobba ett par timmar.
Helst av allt skulle jag vilja vara ledig och bara vara. Till helgen stundar midsommar och till frukosten bläddrade jag igenom tidningar från olika matmärken, som var fyllda med midsommarinspiration. Vad sägs om chokladbrownie med hallonmousse? Den måste jag bara prova.
Nej, ni det börjar bli dags att hoppa ur mysdressen och komma i gång här...
Han en fin tisdag och fånga dagen!
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar