söndag 17 juni 2012

Regnet det bara öser ner...

...och en doft av sommar.


Gårdagens blomster pryder bordet och sprider värme denna regniga söndag.
På dagens agenda har vi egentligen ingenting inplanerat, vilket känns märkligt. Barnen har önskemål om att få leka i ett land idag medans mamman & pappan har helt andra önskemål. Vi får se hur vi löser dagen. Jag hittade ett recept på rabarberkaka som jag absolut måste prova idag. Blir den bra återkommer jag med recept och bild på den.
 Just nu planeras det inför sommarens stora händelse här i fotbollsfamiljen - cupen som det är 11 dagar kvar till. Själv har jag samtidigt lite svårt att förlika mig med tanken på att det är midsommar nästa helg, vilket även innebär att det firas 17-årig bröllopsdag.
Tjing, tjing!
L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar