onsdag 6 juni 2012

Begär...

Dagens skapande resulterade i desa två tavlor...

Bild tagen med webbcam.
God afton!

Kvällens pyssel får avsluta denna nationaldag. Firande av större slag har vi inte haft.
 Däremot firade vi med smarrig segertårta efter dagens fotboll.


Det blev mandeltårta med vaniljgrädde och hallon. Mumsigt värre. Silviakakan sparar vi till
ett annat tillfälle.
På eftermiddagen fick jag plötsligt ett begär av att gå i affärer och kika efter något somrigt. Det slutade med att jag kom hem med något flott...


...i blått.
Nu hoppas jag på en varm och solig skolavslutning på tisdag! Tänk, att det snart är sommarlov. Jag som tycker avslutningar är så fina och stämningsfulla, inte ett öga torrt då "Den blomstertid nu kommer..." sjungs. I år får jag vara med på en ny avslutning, spännande.

Det har verkligen varit en skön dag, känns konstigt att gå upp för jobb i morgon igen. Tur det snart är helg igen...
Jag tror minsann sömnpulver har strötts i mina ögon, nu igen.
Bäst att följa bästa rådet - sova skönhetssömnen.
Dröm sött
L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar