lördag 16 juni 2012

Gott & blandat...

Sitter med min kaffekopp och hittar massor med fina saker gärna skulle få följa med mig hem.
Lite nu och då brukar jag besöka Biskopsgården i Bälinge. En mysig liten butik fylld med fina kläder, smycken och saker till hemmet. Det är ett perfekt utflyktsmål en regnig dag , på sommaren brukar de ha loppis på loftet i ett av uthusen.

ICON - TUFT WOOD - SOFT PINKBOHEMIAN SOCIETY- MARBELLA WRAP - ROSA

BECK SÖNDERGAARD - SUMMER STAR - GRASHOPPER MOR - LIP MACARON - PASSIONFLOWER
Armbanden är från ICON och BOHEMIAN SOCIETY. Sjalen är från Beck Söndergaard och smörjet för läpparna i söt burk MOR Lip macaron (bilder från Biskopsgården). Jag inser att jag måste A.B.S.O.L.U.T boka in ett litet besök till Bälinge - snarast.

Jag önskar en fortsatt skön lördag med några visdomsord:

"The happiest people don´t have the best of everything, they just make the best of everything."

L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar