lördag 2 juni 2012

Bjud på solsken...

Dagens reminder...

Pinned Image

Blev det inte mer sommar..., 5 grader varmt/kallt och iskall vind samt regn. Om det tycker vi INTE!

Hej på er!
  
Har börjat tina upp nu efter dagens fotbollscup i detta kyliga väder. Ni vet när händerna blir så där mosiga och småsticks då värmen kommer tillbaka. Blöta kläder hänger överallt och ansiktet blossar. Det är när det är lite motigt som man uppskattar och märker vad härligt det är med go´a människor omkring sig. I detta fallet tänker jag så klart på min familj, men även på vårt härliga fotbollsgäng med föräldrar. Tänk vad fort en lördag tar sig fram... och i morgon är det dags
för lite mer fotboll..., vilken tur!

Ljusen är tända och bidrar med lite mys. Här hemma gör vi inte många knop nu, utan softar rejält, vilket känns jätteskönt. Hmm, jag känner mig sugen på att plocka fram mitt pyssel. I går blev en tavla till färdig och det är så himla roligt när jag väl sätter i gång. I bland önskar jag mer tid än dygnets 24 timmar.
Dagar som dessa (och annars också i och för sig) är mjukiskläder det skönaste tycker jag. Några som har fina och sköna mjukisar är House of Lola. De kör just nu en sommarkalender fram till den 15 juni. En vara erbjuds till ett nedsatt pris ur deras sortiment. Så passa på, fynd kan göras!

Just det, har ju lite paket att slå in till småtjejer också... Det är kalas i morgon!
 Jippie - det är alltid trevligt.
Bäst jag sätter fart här, så jag får något gjort.
Ta vara på nuet och uppskatta det lilla här i livet!
Kram
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar