tisdag 31 januari 2012

Fundringar och hus....


Hallå i kvällskvisten...
Hoppas ni mår bra och håller er borta från alla magsjukor, förkylningar och influensor som härjar runt. Än så länge så har vi klarat oss (peppar, peppar...) från allt vad sjukdomar heter. Det är jag glad över, men då finns det ju annat att bekymra sig över. Jag är lite "fundrig" av mig nu...
Den svenska vinterkylan biter sig kvar, men solens tappra strålar försöker titta fram och sprida lite ljus och värme. Det finns väl en tjusning även med vintern, även om jag inte riktigt förstått det.... Barnen tycker det är roligt med skridskoåkning, pulka är inte heller helt fel och fotboll går ju att träna trots vinter och snö. Jag önskar vit sand, blått hav och värmande sol...


Visst är det bedårande söta hus!
Jag skulle kunna tänka mig hur många som helst och det är ju en perfekt present till någon som blivit med nytt hem. Dessa och några till finns hos Butik Sött & Nött. Den pluriga ängeln är från samma ställe.

Nej, ni - här ska lyssnas på läsläxa och plockas undan efter middag.
Dags att avluta och önska en fin kväll.
Tjingeling
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar