lördag 4 februari 2012

Burrr...


God morgon!
Gahhh, vad fruktansvärt kallt det är ute och i morse var det inte jättemysigt att gå ut med Ludde. Han frös om sina tassar och hade nog helst velat dra upp alla tassarna samtidigt bort från den kalla marken. Det brukar hjälpa att stryka "tassalva" på trampdynorna innan vi går ut, men i morse hjälpte inte ens det - då är det kallt.

Ännu en vecka som dragit fram i rasande fart, hua. Flera gånger har jag tänkt att det här måste jag skriva ner och berätta här..., så när jag väl är vid datorn då kommer andra saker i vägen. That´s life...!

Idag står det basketmatcher på schemat - det är skruttan som ska spela och jag är glad att det är inomhus en dag som denna. Junior ska "jobba" som bollkalle och vad den stora ska göra vet jag inte då han sovit hos en kompis i natt. Jag befarar att det blev sent, vilket brukar betyda att han kommer i gång först framåt lunch... Tonåringar lever sitt egna lilla liv kan man ju säga.

I kväll startar melodifestivalen och vi ska naturligtvis titta på det - ska ni?

Värm er med glada tankar och sådant ni mår bra av denna kalla vinterdag.
Kram
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar