torsdag 19 januari 2012

Ändrade planer...

... och funderingar kring min lilla groda.
Jag fick gå hem tidigare idag från jobbet då junior gick hem tidigare från skolan på grund av huvudvärk. Det känns inte jättebra då det är tredje gången inom en vecka som det blir så. Den vanliga värken övergår lätt till migrän och det känner vi ju till hur jobbigt det är.
 Hm - inte bra och jag vill ju så klart inte att han ska vara själv hemma så jag och maken delade på dagen. Det är nog bäst att vi tar tag i detta och kollar upp med läkare så det inte är något... Usch, det är så olustigt när ens barn inte mår bra och har ont. Statusen nu är att han är bättre, men lite skör i huvudet. Jag har redan bestämt att han får bli hemma från skolan i morgon! Hälsan går först och vila utan krav tror jag på samt lite mys med pappsen gör nog gott.

Hoppas er torsdag flyter fram som den ska och tänk att det är fredag i morgon - igen. Jag har tänt massor med ljus här hemma - känns mysigt och ger ett lugn.
Vad sägs om en ny klocka?
Jag gillar klockor, både på armen och på väggen.
 Denna tittar jag gärna på för att ha koll på tiden hemma...

Min arm pryder jag gärna med denna från TRIWA:

Triwa Klocka - Greystone Chrono

Jag har i och för sig redan ett antal klockor, men önska sig kan man alltid göra - eller hur...?!
Apropå just tid - så är det dags att sätta fart med middagsfixet.
Got to go!
Kram till er
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar