tisdag 3 januari 2012

Inspiration...

"Livet är inte en fotbollsplan som man skall rusa fram över, utan en trädgård som skall skötas"
Jag har inlett det nya året med att just bara vara och njuta av att vara ledig. Tänk att jag vaknade idag och kände mig ut vilad, vilken härlig känsla! Julen är undanstädad, lådorna står i förrådet igen och det är skönt att få rensa och plocka undan saker. Både igår och idag har jag ägnat tid åt att baka. Det har blivit både matbröd, cupcakes och olika sorters kakor. För mig är det ett sätt att koppla av och att få skapa.

Leilas blogg!
Leilas blogg
(klicka på bilden och Du kommer dit)
Inspiration, tips, recept och annat roligt finns att hitta i denna blogg. Jag behöver inte säga att jag kommer att titta in lite nu och då...De flesta av er vet nog redan att jag är ett STORT Leila-fan.
Hoppas du hittar något som du gillar där och kan bli inspirerad.

Det är lite jobbigt bara att allt gott inte blir lika bra för kroppen, men,men...
Min tanke är att vara med i både Blodomloppet samt Tjejmilen och det med bättre tid än jag presterade förra året. Så det är bara att fortsätta med träningen och komma i gång med löpningen igen.
Det börjar bli dags att förbereda middag och  senare i kväll hoppas jag på några glada skratt då vi ska se Agnetas Nyårskarameller på TV.

Ha en fortsatt skön tisdag och kom i håg att sköta Din trädgård!
Kram
L


2 kommentarer:

  1. Hittade hit fr AnnaStina- vilken härlig feel good-blogg!
    Kram
    BloggMamman

    SvaraRadera
  2. Tack, vad roligt att du tycker det. Känn dig välkommen och jag hoppas du tittar in igen.
    Kram

    SvaraRadera