onsdag 4 januari 2012

Mjukismys...


En grå och regnig onsdag som denna kan vi behöva något fint och gott till kaffet.
Jag som gillar rosa kan tänka mig dessa små kakor.

Jag tillbringar dagen i mjukisbyxor och kan bara konstatera att det är det skönaste plagg som finns! Har länge fundrat på en prommis, men inte kommit längre än så. Det är tur vi har hund så jag måste komma ut, men inte ens han är sugen att gå ut i detta blöta väder. Ska dock inte klaga för det är så skönt att bara få vara hemma och inte ha en mass tider att passa. Sådant ger energi och ork till att ta tag i projekt som stått på väntelista. Ett sådant projekt för mig har varit att höja upp gardinstången till taket i vardagsrummet. Det är nu gjort och jag är jättenöjd med resultatet, det känns som att takhöjden lyfts upp.
 Till kvällen är det dags för innebandy igen och dagarna som följer är det innebandyturnering som gäller.
Oj, vad är det jag ser - jo, Leila bakar. Det måste jag se!
Krameli kram
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar