onsdag 4 januari 2012

Drömmar...

I have a dream...


Lyckliga minnen, lyckliga stunder och jag drömmer om att kunna åka på semester till detta paradis under 2012! Jag brukar inte bjuda på bilder där jag eller familjen är med, men dessa två bilder gör mig så varm och jag blir så glad av dem. 
Härliga minnen att bära med sig då det är kallt, grått och trist under vinterhalvåret. Vem vet, kanske drömmen kan gå i uppfyllelse...?

"För att vara lycklig behövs tre ting:
något att göra, något att älska och något att hoppas på"
Med dessa visdomsord kickar jag igång min onsdag!
Kram
L

2 kommentarer:

  1. Härliga härliga bilder! Tänkte på dig härom dagen;) Hoppas du mår bra. Jag brukar kika in här ibland. Kram Linnea

    SvaraRadera
  2. Visst är de!? Du är så välkommen in här och jag kan säga att jag skänker dig många tankar... Det är dags för att träffas snart tycker jag!
    Var rädd om dig.
    Bamsekram

    SvaraRadera