onsdag 25 januari 2012

Life is sweet...


God kväll!
Ja, jag vet jag borde egentligen ligga i sängen och ta emot John Blunds sovpulver... MEN - jag har fått en inbjudan från kär vän till ett party. Något jag ser fram mot och nu skapat lite tankesnurr i huvudet...


För en bakfantast som mig och där dessutom rosa är en färg jag gillar, faller detta mig i smaken helt utan tvivel. Skålar och formar kan man ju aldrig få för många av - bara de är rätt liksom.

Tidigare har jag också gjort er uppmärksamma på att jag är ett fan av klockor.
Hmmm - fått lite att fundra på då jag såg denna

Dessa godbitar och några till finns att se här.
Ni kanske förstår vad för slags inbjudan jag fått?

Nu ÄR det dags att börja tänka på John Blund - det blir mycket lättare i morgon när klockan ringer...

Tänk att i morgon är en NY dag med NYA möjligheter som väntar!!!
Sov sött
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar