söndag 15 januari 2012

Mer hjärtan...


...det är en form jag inte kan få för mycket av - nästan.


Förhandsboka! Fab. - Love Purse (Black/Black Hearts ♥)
Så snygg plånbok och jag gillar hjärtat.

Kommer ni ihåg halsbandet och örhängena från igår - här kommer även ringen. Kan verkligen tänka mig en sådan. Både plånboken och ringen kommer från samma ställe.
Syster P By Mogi - Ring (amethyst/gold)
Sköna söndag ska ägnas åt familjeträning och lite pyssel.
 Mina skapartankar sattes på helvarv igår och jag har börjat rota igenom mina skåp för att se efter vad jag har för material. Givetvis måste jag inhandla mer...Roligt, roligt...

Apropå hjärtan läste jag något så sött igår och vill gärna dela med mig av det.

Mannen: - Kom så går vi.
Kvinnan: - Har du med dig allt?
Han tar tag i hennes hand och säger: - Nu har jag det!

Det är vad jag kallar kärlek.
Ha en fin söndag och var rädda om de ni har kär!
Kram
L

1 kommentar: