torsdag 28 juli 2011

Utmaning...

                                
Då var det färdigfunderat och jag är anmäld, betald och klar!
 Detta är en utmaning som jag antagit och ska se till att klara. Det fanns olika grupper med tidtagning där man skulle ha presterat tidigare lopp och distanser på olika tider, men jag anmälde mig till "Fun Run" - ingen tidtagning. Här får jag ta min egen tid och ta mig runt i min takt. Det är faktiskt inte tiden som är det viktiga för mig utan att jag tar mig joggandes runt. Lite nervös är jag redan nu... Det är bara att fortstätta med joggingturerna, nu finns det ett konkret mål utöver att bara motionera för att må bra. Ska bli kul och jag hoppas att familjen hejar på och att just själva folkfesten runt omkring hjälper att inte känna trötthet och mjölksyra. Lördag den 4 september går startskottet!

Men, vad hände med den utlovade solen idag? Vi som har bestämt att vi ska åka och bada och ha en heldag med kompisar... Optimist som jag är, åker vi ändå och hoppas på att det spricker upp till en fin dag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar