fredag 22 juli 2011

Redan fredag...

Hur gick det här till, dagarna bara susar iväg. Jag tror det är dags att lägga i bromsen ordentligt - nu har jag bara en semestervecka kvar. Oj, vad jag ska ta vara på den...

Jag är fenomenal på att ta kort och sedan digitalkameran kom har det bara blivit värre, jag tar ännu mer kort. Det jag är sämre på är att ta hand om korten och framkalla dem för att sätta in i album. För hur det än är med att se kort på datorn, tycker jag att det är speciellt att sitta och titta i album på "verkliga" kort. Det tar ju dock lite tid med tanke på att jag tar så mycket kort, men ibland så tar jag tag i det hela. Igår blev en sådan förmiddag, då jag hittade massor med kort som jag inte ens laddat över till datorn. Tålamod, tid och beslutsamhet är vad som krävdes av mig - jag vill att det ska gå fort samtidigt som jag måste välja bort en del kort som inte blev så himla bra. Kändes jätteroligt när jag var klar och snart kommer det ett gäng härliga bilder med posten!
Här bjuder jag på några bilder...




Observera skuggan - ingen alls!




Utsikten från vår terass...

Longtails vid Kamala beach

Paradiset!

Som ni förstår var det bilder från vår Thailandssemester tidigare i våras som låg kvar i kameran. Ni kan tro att jag fick längt tillbaka! Jag vill så gärna åka igen och denna gång inte behöva bli så sjuk som jag blev utan bara få uppleva allt och kunna ta en båt till någon härlig ö. Min strandklänning börjar bli utnött så jag MÅSTE tillbaka så jag kan köpa ny - så får det bli...

Börjar bli dags att sätta igång denna dag och hoppas den har trevligheter att bjuda på.
Efter regn kommer solsken heter det och jag hoppas det slår in - snart.
Ha en skön fredag!
Krameli Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar