onsdag 20 juli 2011

Soliga onsdag...

Ännu en underbar sommarmorgon att vakna upp till. Vilken härlig dag det kommer att bli! Så här får det gärna fortsätta att vara hela sommaren, eller hur, och ska det regna får det gärna göra det på natten.

Igår åkte vi och badade vid ett ställe där jag var som barn. Det var jättebra för barnen med bryggor att hoppa från och en gräsyta med gott om plats att sitta på. Jag har dock lite svårt för det bruna vatten som är då jag jämför med det klara blå vatten vi har nere i stugan på västkusten. Vi hade en skön eftermiddag och det är härligt att se barnen bada och ha kul, vattnet var +22 grader. Yngsta sonen skulle sova hos en kompis, men ångrade sig så det var bara att rycka ut och åka och hämta hem honom, så kan det bli ibland.

Idag blir det utflykt - får se hur många barn jag får med mig... Ludde får nog följa med i alla fall, även om det finns katter dit vi ska. Jag har lite respekt för kombon hund och katt, allra helst då de inte känner till varandra och är vana.

Tv:n har ingen prio för mig så här under sommaren, men ikväll är det två favoriter. "Tinas mat" har lite av en nypremiär och så är det ju "Leila". Jag gillar Leila och det hon gör, en stor inspirationskälla! Ska du se?

Idag önskar jag att jag var på vår fina strand...
Njut sommaren!
KraM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar