fredag 1 juli 2011

Havet, havet är blått...

Jag har semester! Vilken härlig känsla med 4 veckors ledighet och jag vill bara vara med övriga familjen vid havet N.U. Jag har städat och tvättat här hemma då jag tycker det är så skönt att komma hem till ett städat hem. Bäddat rent i sängarna och plockat undan. Det som återstår är att packa och invänta tåget...
Jag hoppas att vi får härliga dagar på stranden och att solen värmer havet och gör luften ljum och skön. Prommis på stranden och leta stenar och snäckor är en lagom sysselsättning och snäckor kan jag aldrig få för många av...

Här följer lite inspiration i blått färgtema, jag kan tänka mig allt rakt av - eller?
Kudde från Ellis Corner

Jag dricker gärna morgonkaffet i en mugg som denna.
Kopp "vackra minnen av dig" från Ellis Corner

 
Tavla Julias vita drömmar

Vimplar från Ellis Corner
Det är nog dags att sätta fart och få något gjort - jag har lite att pyssla med...
Tjingeling och njut fredagskvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar