torsdag 21 juli 2011

Baklust...

Det liksom "kliar" i mina fingrar idag då jag blev så inspirerad av Leila från igår. Det är en härlig miljö hon befinner sig i och jag gillar alla hennes skålar, burkar, slevar och övriga attiraljer. Men, så gott allt ser ut - oj, oj, oj. Vilken tur att jag var och handlade igår så kylen och skåpen är fyllda. Vi får väl se om jag kan bestämma mig för att baka något... Vad sägs om denna skapelse till eftermiddagen?


                                                   Foto TV4
Recpetet hittar ni HÄR.
Vilken trevlig dag jag hade igår då jag och två av barnen åkte på utflykt. Härligt sällskap, gott att äta, massor med barn och fint väder. Det slog mig då jag satt i bilen hem att det går riktigt bra att hitta till platser man aldrig varit på tidigare med hjälp av en egenhändigt skriven vägbeskrivning. Visst är det smidigt med dagens GPS och smartphones med inbyggda GPS, men det går lika bra utan.

Med tanke på dagens gråmulna väder blir det nog en hemma-pyssel-dag idag. Jag får stämma av med alla barnen här hemma vad de har för planer och tankar. På något sätt blir jag alltid sysselsatt och dagen går, vips är det kväll och middagsbestyr. Hoppas att solen kan komma fram senare under dagen - så skönt att njuta till med en kopp kaffe. Ska ta en tur till IKEA för att köpa konsoller så jag kan sätta upp en hylla och ska verkligen försöka att inte plocka på mig mer saker.

                                               

Nu börjar det bli dags att komma igång här hemma - ha en fin torSdag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar