måndag 1 augusti 2011

Hej Augusti...

                              
Vilken fin dag vi har haft idag!
Jag som har gjort första dagen på jobbet efter fyra härliga semesterveckor, börjar känna mig lite trött nu.
Det har dock gått ganska bra att jobba, det är ju så tacksamt att komma tillbaka och få goá kramar av alla barn och kollegor.
Fick lite längt efter mina egna barn och tyckte lite synd om dem över att få vara själva hemma när det är så fint väder ute. De hade haft bra och stora sonen hade redan bestämt att vi skulle åka och bada efter middagen. 
Jag måste erkänna att jag inte var speciellt sugen på att åka iväg, jag var trött och tyckte nog lite synd om mig själv som jobbat hela dagen - men är glad för att allt var bestämt och barnen stod startklara och bara väntade på mig.
När vi väl kom till badet var det helt underbart - vilken kväll!

Min frånvaro från igår berodde på att familjen var och badade hela dagen och datorn blev inte påslagen på hela dagen. Faktiskt ganska skönt att datorn kan och får vila ibland från både vuxen- och barnfingar. Det är möjligt och man överlever! Jag är helt hopplös att fastna vid mina favvobloggar eller webshoppar med inredning och kläder...

En av de första nätbutiker som jag fick vetskap om för ett par år sedan var Nordljus.
 De hade en annons i Drömhem & Trädgård och jag blev nyfiken, gick in på deras hemsida och tittade på allt fint som fanns.
Nu ett par år senare är de en betydligt mycket större både verklig butik och framför allt webshop.
Har ni inte varit in och tittat på allt fint de har så gör det här!
Där kan man bland annat hitta dessa fina halsband från Cloud 69. Jag skulle gärna se ett kring min hals, lite beslutsångest över vilken färg - alla är så fina.

Dags att ta tag i kvällen, det är ju en ny dag i morgon igen.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar