fredag 12 augusti 2011

Snurrig i bollen...

Nu är det mycket i mitt huvud. Det är många intryck och mycket information som ska in och bearbetas i mitt hjärnkontor nu när jag är ny på jobbet. Jag har nu klivit in i skolans värld och genast kastats in i arbetet med nya läroplanen, kursplanerna och bedömning - nya kollegor, lokaler, barn osv... Allt känns verkligen spännande och även om jag har funderingar så vet jag att det kommer att lösa sig.


Jag ser nu fram mot helgen, som är fullbokad med aktiviteter. Vi kickar igång lördagen med en tidig fotbollsmatch och avslutar med 40-års fest på kvällen. På söndag är det nog bra om vi börjar förbereda lite inför barnens skolstart nästa vecka.
Tänk att sommarlovet snart är slut och vi går mot ny termin - snart är det jullov...Galet vad fort tiden går!
Dags för mig att krypa i säng,
Natti, natti...zzz...zzz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar