måndag 8 augusti 2011

"Att leva är inte nog
solsken, frihet och en liten blomma
måste man ha"

Igår blev det en tur ut till Biskopsgården. Jag hade kunnat stanna där hur länge som helst kändes det som. I hällande regn åkte jag och min dotter dit. Vi sprang från bilen och in i butiken - möts av lugn musik, tända ljus och en lugn atmosfär. Ute i trädgården hade de "marknadsstånd" med blommor, krukor, statyer och diverse fint. Jag måste säga att de har verkligen lyckats med att skapa en mysig oas ute i Bälinge, dit jag mer än gärna återkommer. Denna sköra viol fick bland annat följa med mig hem.

Idag var det ingen vidare sommarvärme ute, men jag är glad att det inte regnar. Det känns lite smålyxigt med tre dagars extra ledigt innan jag börjar på nya jobbet. Det är lite pirr i magen...
Här hemma börjar det bli dags att kicka igång dagen.
Krameli kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar