onsdag 3 augusti 2011

God kväll...

                

Det har varit en låååång dag idag, men jag har hunnit med så mycket känns det som. Efter en dag på jobbet blev det en liten siesta i solen innan maten. Därefter packade vi in barn, kompisar och lite kvällsfika och styrde bilen mot badet - igen. Det har blivit en skön avslutning på dagen och det var till och med så att jag badade - svalkande och avkopplande. Barnen fortsatte givetvis att bada även om mamman gick upp och värmde sig i kvällssolen - en fröjd att se på. Med andra ord har jag njutit sommaren en stund, det är inte helt fel. Hoppas det kan få hålla i sig med detta härliga väder.

Nu ska mina rosafärgade brysselkex in i ugnen. En liten småkaka som en kollega tipsade om, de är sååå goda och dessutom busenkla att baka. Ja, ja - det kanske är lite tantvarning på det här med småkakor - det bjuder jag på. Goda är de i alla fall. Recept kan ni få senare.

Oj, Leila bakar har börjat med - dags att kila. Det är ju mitt favvoprogram.
Krameli Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar