söndag 7 augusti 2011

God morgon söndag...

Satt och kollade runt lite på olika nätbutiker och såg en hel del nytt och fint. Hos Biskopsgården finns denna härliga rosa tröja. Den ser så där ledigt snygg ut. Skulle passa mig perfekt tror jag.

Då vi var i Stockholm igår såg jag massor med fint, hade inte varit fel med en jättestor plånbok full av pengar...


Mathilde är en favvis som jag bara måste gå in i, de har så mycket fint och dessutom väldig mysig interiör i butiken. Nu hade de REA på massor med saker, men med två barn som står och stampar blir det liksom ingen ro att titta runt ordentligt. Ögongodis är inte fel det heller...

Njut din söndag och fyll den med saker som ger dig energi.
Kram

2 kommentarer:

  1. Jag har aldrig varit inne där även om jag var i Sthlm mycket förr (bodde i Uppsala). Nu har jag inte varit där sedan jag flyttade till Norge. Men kanske ska vi ta oss en tur dit en helg före jul *hoppas* :-).

    SvaraRadera
  2. Johanna;
    Jag tycker absolut att du/ni ska ta en tur till Stockholm och då bland annat besöka butiken. Den jag var in i ligger på Hamngatan, de har en till som jag tappat namnet på vilken gata.
    Kul att du hittat min blogg...
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera