lördag 27 augusti 2011

Veckan bara susar iväg och det är lördag - igen...Jag har haft så fullt upp i veckan att jag inte ens hunnit slagit på datorn. Men tjingeling - här är jag igen! Det börjar dra ihop sig för Tjejmilen nu och jag har försökt träna så mycket jag kan, orkar och hinner. Nästa lördag kl. 13.00 går startskottet och då gäller det. Jag känner mig dock ganska förberedd och hoppas nu på att det blir bra väderförutsättningar för loppet.
Vet ni vad - jag är "såld"... 
... på denna underbara doft...
Den luktar fantastiskt gott - den är liksom JAG!
Dessutom tilltalar flaskan och färgen, med all sin enkelhet, mig. Jag sitter och sniffar lite lätt på min handled och mmm...vad gott det luktar!

Visst är det härligt att det är så varmt och skönt ute. Det är som att sommaren är tillbaka och för min del så är den sååå välkommen igen, det behöver inte bli vinter och hösten kan vi hoppa över helt.
Nu tar jag min kaffekopp och lutar mig bakåt i solen - ha det bäst vänner!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar