fredag 20 april 2012

Mys - bakmys...


För mig är det lika viktigt med detaljer och färg, på de redskap jag använder när jag bakar, som själva receptet. Jag har riktigt gått och längtat efter att få komma hem och sätta fart i köket. Fick nys på ett spännnde recept, som jag givetvis ville prova på.


Lingonrutor med strössel.


Ett smidigt och enkelt recept med smarriga ingredienser, som bland annat mandelmassa.
Nu återstår den tråkiga disken, men...
det blir nog lite mer bakning...


...innan jag intar soffan och Let´s dance.
Har inte hunnit se mer än ett avsnitt och jag har ingen favorit - har Du?
I morgon hoppas vi på bättre väder än det som bjudits på idag. Regn, snöblask och kyla - vad säger vi om det? INTE bra - släpp på full effekt av våren NU!

Köket väntar,
Tjingeling på er.
L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar