söndag 22 april 2012

Tvätt...

cupcake, cute, keep calm, pink, quotes

Sköna söndag!

För länge sedan fanns det ett tv-program med det namnet. Jag kommer i håg att jag brukade se det tillsammans med mamma och det var en mysig stund - en skön start på dagen. Sweet memories.

Idag har vi återigen träning på "to-do"-listan, planering inför nya veckan samt en himla massa tvätt!
Jag förstår inte var all tvätt kommer i från, jag tvättar och tvättar  men det hämder liksom inget...!??? Något som känns igen hos er?
Jag ser i stället fram mot en extra god fika i dag på eftermiddagen
 och bara ta det lugnt, hoppas det blir med goda vänner.

"Vänskap föds inte genom att man hunsar med någon - utan genom att man visar medkänsla"
Dalai Lama

Ta vara på Din dag och hoppas den ger Dig energi och glädje.
L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar