lördag 14 april 2012

Testing...

... på min nya PC!

Halsband Kreativ Insikt - Sprider kärlek i världen.
Jag måste säga att det känns fantastiskt med alla nära och kära, alla fina vänner och kollegor som uppvaktat mig på min stora dag. Att fylla 40 år är helt OK. 
Jag är så tacksam för vad min familj gjort och hur  vi firat tillsammans idag.
Tack!

Halsbandet på bilden, fick jag av barnens äldsta kusiner - och de prickade verkligen rätt. 
Hela hemmet är fyllt av vackra blommor, champagne och allt detta kan jag nu
blogga om på min nya PC.


I morgon står det fotbollsträning och basket på schemat. Det är dags att tag i träningen nu... några semesterkilon och en massa födeledagar börjar ge sig till känna. I morse skulle vi ta en pw hade vi tänkt, men i det snöiga, slaskiga och kalla väder som var hade vi ingen större lust... 
Det fick bli fix hemma i stället.
Nu blir det lite mys med familjen efter allt firande.

må dagen idag vara skratt, värme och innerlig glädje stor   

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar