söndag 15 april 2012

Rosor & inpiration

Hur rörd blir man inte som mamma för en bok som denna?
Jo, mycket rörd - allra helst då boken är från äldsta sonen. Tänk, han har tagit sina egna pengar och gått på presentjakt. Han känner sin mamma han och jag är så glad över omtanken och för hans agerande.


Boken innehåller massor med smarriga recept och jättefina bilder och illustrationer.

Oj, vad det ska bakas ur Hembakt hela året.

God kväll på er i  stugorna!

Hoppas solen har skinit på er idag. Vi har varit med om både sol, mulet och regn. Nu tycker jag att vi välkomnar en värmande vårsol! Tills dess får jag värma mig med solsken och vardagslyx som detta...


...en påse fylld med...


...ljus och väldoft.
Det sprider värme och en doft som får mig att tänka på sommaren.
 En fin present från en fin vän, tack!

Har lite datorjobb att fixa med innan jag kan ta söndagkväll,    
bäst jag sätter fart.

"Ju mer jag tänker på saken, desto tydligare tycks det mig
att livet är till helt enkelt för att levas."

Kram
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar