fredag 27 april 2012

Mina vänner...

Buddah från Thailand, doftpinnar & lykta Åhléns

Breath in - breath out...

När jag stod och hängde tvätt (ja, jag vet - den där evinnerliga tvätten...) och tände ljuset på bilden (och kände doften av ros/lavendel som doftpinnarna ger) tänkte jag på vad härligt det är när man lär känna människor som bara är så där urgoá med hela sitt jag.
 Det är sådana människor som får en speciell plats i mitt vänhjärta. Att man har dessa omkring sig i sin vardag gör ju inte saken sämre. Det känns skönt att ha någon att kunna prata och skratta med, känna att det finns förståelse och öron som verkligen lyssnar.


Jag är verkligen glad i mina vänner som jag lärt känna på olika vis och ni har en given plats. Min tid räcker inte till för allt som jag önskar, så även om jag inte träffar er alla så ofta som jag önskar så tänker jag på er. Alla era glada skratt, härliga prat, fina inställning till livet, er som person i sig själv och allt för det ni är - Ni är unika och jag är så glad i er!

Njut er kväll - här blir det Let´s dance med familjen.
Kram
L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar