måndag 30 april 2012

Längtan & pasteller...


tavla grafiska texter Wonders
Tavla Countrystyle.

Känner vårinspiration och enorm längtan ner till Bäst (väst)-kusten. Denna vår har vi inte varit ner till stugan ännu, men snart så. Vi åker ner till Kristi himmelfärd och det ska bli så skönt att komma ner till havet och lugnet. Det roliga är att det betyder lika mycket för oss alla i familjen. Visst, det är många mil i bil, men det är det värt. I sommar måste jag bara ta mig till Falkenberg och Country styles butik - det finns så mycket fint där och jag vill se det live.

Valborg - sista april - välkommen VÅR!

Alla glada studenter och andra som firar i dag har verkligen tur med vädret. Vi som njuter av lite extra ledigt så vi kan jobba i trädgården eller med båten eller bara vara har självklart också tur med vädret! Jag håller mig till det sistnämnda och bara är, det blir så när man har en make som jobbar med det han gör.

Efter en tur till Stockholm och inspirerats av härliga butiker och en massa saker...

Pasteller från Agneta Livijn hos Mathilde.

 ... känner jag att jag står startklar för skapande.

Se till att njuta av vårsolen och ta vara på nuet.
Nu tar jag med kaffekoppen ut i solen.
Krameli kram
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar