onsdag 29 februari 2012

Tårtfat...


Här har det varit krassligt värre med mig själv. Usch, hela dagen igår låg jag och sov och bara hade ont överallt. Idag känns det mycket bättre. Med tanke på att vi har en resa framför oss om bara några veckor, vill jag inte riskera något. Några av er kommer kanske i håg hur det blev förra året...?

Det är märkligt tyst här hemma då familjen är i skolan och på jobb, bara jag och Ludde hemma. Tystnaden är dock ganska skön ibland. Ska bara ta det lugnt och kanske försöka ta mig ut på en liten prommis senare.

Har sett lite mer nytt för våren. Känner att dessa skulle passa inför vårens kalas hos familjen H

Tårt- & Kakfat - Lavender - Stort
Tårtfat från RICE

Kakfat på fot - Rosa
Tårtfat från Ib Laursen
Tårt-/Kakfat - Rosa
Alla fina tårtfat kommer från butiken Fröken Fräken.
Där finns massor med kuliga saker och presenter. Klart värt ett besök!

Hoppas ni mår bra och att ni njuter av att solen strålar och ser till så att våren gör en fin entré.
Kram
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar