torsdag 23 februari 2012

Prinsar och prinsessor...

En Prinsessa är född!
Medium Prinsesse
Grattis och varmaste lyckönskningar till Victoria & Daniel med deras lilla prinsessa!
Vilken lycka och vad spännande för dem att få träffa sin lilla bebis.
Kanske en prinsesskanin från Maileg kan vara en passande gåva?! Fler söta kaniner från kollektionen 2012 finns att se här. Jag skulle vilja ha flera av dem...

Denna torsdag bjuder på en fantastisk sol som strålar och värmer kinderna. Vårkänslorna sprudlar och jag längtar än mer efter vår och sommar. Hoppas det smälter undan och att allt vatten försvinner så det blir möjligt att ge sig ut på löprundor igen. Har blivit lite dåligt av den varan, men snart så.

Kaffet har puttrat klart och solen skiner -. jag unnar mig en stund vid solig vägg...

"Det är ganska fantastiskt att en liten bit av Dig
 och
en liten bit av Mig snart ska bli en liten Vi.
 En Vi.
En egen Vi."

Soliga kramar
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar