fredag 10 februari 2012

Sköööönt....

Hallå på er!
Som jag längtat efter denna dag och nu är den här. Har precis druckit mitt fredagskaffe och börjat landa i att det nu är helg. Många tankar har snurrat i mitt huvud i dag och jag känner mig rätt
 trött nu...
Det har varit en kall och frussen vecka, jag tror minsann jag gått och frusit varje dag - jag tycker det räcker med kyla och vinter N.U. Det känns rätt skönt att vi har bokat flyg. 

"Alla kan inte bli stjärnor - men vi kan alla gnistra..."


I helgen ska jag göra lite tavlor... har jag tänkt och jag har en av mina favvotidningar som väntar på läsning.
Junior har börjat klaga på halsont och jag hoppas verkligen att det inte blir något mer av det. Vi har ju klarat oss så bra från det här med bacillusker, så bort, bort bort med det onda i halsen!
Middagen står i ugnen och på spisen, puttrar och luktar gott - snart färdig. Det blir en lugn kväll med mys i soffan.
Dags att duka och äta...
Kram
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar