lördag 11 februari 2012

Pasteller och prylar...

...från Leila´s butik!

Alla fina emaljerade köksprylar kommer ni att hitta band mina produkter!

För en sådan som mig, som har Leila med alla hennes bakverk, bunkar, prylar, skålar och fat som inspirationskälla, kommer det bli super!!!
Jag har letat och letat, sökt på nätet och i butiker efter emaljerade kannor, skålar och efter tårtfat & skålar i härliga pasteller - utan resultat. Ja, en och annan skål eller "pryl" har jag väl lyckats hitta på, men vill ha mer...
 Leila's general store.com - kommer absolut att besökas av mig så fort hon öppnar!
Håll utkik på hennes blogg, eller här, om när butiken öppnar.

Jag har en junior med halsont och feber här hemma. Börjar misstänka att det kan vara halsfluss på G, bådar inte gott. Glass, varm choklad och halstabletter lindrar - nedbäddad i sängen till en film är bra aktivitet.
Vi får ladda lite lagom till kvällens Mello. Jag har inte lyssnat till något bidrag, så jag har ingen aning om hur de låter. Har inte heller någon favorit av just den anledningen, har Du?

Ha en trevlig kväll!
Kram
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar