söndag 5 februari 2012

I skapartagen...

Efter en mysig eftermiddag tillsammans med kära vänner, mumsigheter och massor med inredning kom jag in i "lust-till-att-skapa"-tagen. Jag inhämtar idéer och tankar från många olika ställen - de snurrar runt i huvudet lite och bollas runt lite. Sedan gäller det att våga, våga testa och tro på sig själv. Det är svårt att verkligen se det man själv gör och tycka något om det. Så många andra duktiga människor gör allt så mycket bättre, MEN det finns bara just JAG som gör som jag gör ( försöker jag att intala mig...).

" Det är lika viktigt att ta vara på en god idé som att komma på den."

Home Sweet Home på canvas 20x20 cm.
När jag väl sätter igång har jag svårt att sluta och önskar jag hade all tid i världen till att bara "pyssla". Jag har fått för mig att jag ska lära mig virka också..., men vi får se hur det blir med det. Det finns M.A.S.S.O.R som jag skulle vilja göra, lära mig och ha tid till.

Nu tror jag dock att det är dags att inse att denna helg börjar gå mot sitt slut och att en ny vecka tar vid.

Kram
L

3 kommentarer:

  1. En sån vill jag beställa!! Tack för idag å massa kramar från "Pärlan"

    SvaraRadera
  2. Åh, tack - tyckte du om den?! Vad glad jag blir. Jag säger till då den är klar - promise.
    Tack själv för allt gott och mysigt Du bjöd på (som alltid!).
    Kram

    SvaraRadera
  3. Har en önskan om en tavla med mitt "eget" ordspråk : It's better to burn out than to fade away" Osäker på stavningen men vad tror du om den, nu fick du nåt att bita i! Puss å kram "Pärlan"

    SvaraRadera