fredag 11 maj 2012

Fönster & tankar...

Pinned Image

Så skönt med fredag och helgen framför oss.
Eftermiddagen började med att familjen bjöd på fika då jag kom hem från jobbet.
Vardagslyx och skön start på helgen. Att det blev godaste potatisgratängen med gott kött till middag var inte heller helt fel. 

Vi har lite gott och blandat på "to-do"-listan i helgen. Allt från match till mys med goda vänner.
Apropå just goda vänner så träffade jag två väldigt go´a och kära vänner i veckan. Mycket prat och skratt förgyllde en helt vanlig vardagskväll. Härligt! Dessutom har jag nu fått ett STORT fönster, ett gammalt fönster. Mina tankar och idéer kring detta går på högvarv. Jag tar gärna emot tips, tack! Det är 9 rutor på det ena och tre avlånga på det andra, alltså ett dubbelfönster och tungt som bara den. Jag är bra sugen på ett skåp där 9 rutorna utgör dörren/luckan och en vacker knopp blir pricken över I. Vi får se vad det blir...

Pinned Image

Baktanten i mig har varit i farten också under kvällen. Jag erbjöd att fam. H står för morgondagens efterrätt och den är nu på G. Det som bjuds blir detta - kolla in här. Mumsigt värre!
Har jag väl börjat baka får jag direkt ett sug på att göra mer, men jag får nog inse att klockan börjar bli lite väl mycket för det nu. Hur det än är så väntar tidig match i morgon...

Njut kvällen och sweet dreams...
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar