tisdag 15 maj 2012

100 år och saknad...

Till min älskade mormor
Idag skulle Du fyllt 100 år och jag har tänkt extra mycket på Dig idag.
Jag tänker på hur vi planerade att fira denna dag, precis som jag var med och planerade med gammelmorfar. Det blev inte så, men jag vet att Du haft en fin dag och som det brukar så har solen bjudit på vackert väder just idag, på Din dag. Jag saknar dig enormt, Du är inte bara min mormor utan även min bästa vän - Du fanns ALLTID för mig och min familj.
 
Pinned Image
 
Ett kalasbord tillägnat min Mormor som skulle fyllt 100 år idag.
 
I dag har jag varit lite extra känslig och haft lätt till att bli rörd.
 Kanske det beror på starten i morse - kaffet var slut! Det som inte får hända - händer....!
Jag vet inte, eller så är det för att mina tankar gått extra mycket till min mormor.
Eller kanske jag borde lägga mig i tid för att sova i kapp...
 Ja, ni vet så där kan det bli ibland när livet i familjen går för runt.
Det är tur jag har långledigt med familjen snart - vid havet och att jag har så go´a kollegor på jobbet.
 
Nu blir det TV-soffan en stund innan John Blund ger sig till känna.
Kram
L
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar