fredag 18 maj 2012

Blått, blått...


Just nu kan jag inte önska så mycket mer. Livet känns rätt fantastiskt och jag njuter i massor!

En utvilad mamma som började dagen med shopping (i det stora gula varuhuset där man kan hitta allt till mycket bra priser), väl hemma igen badade hela tomten i solsken och trädgårdsarbetet kändes som en fröjd. Medan maken jobbade vidare med gräset satte jag och barnen upp studsmattan. Rosorna är klippta och det mesta av allt gräs är uppkrattat.

Pinned Image

Igår var jag glad över att jag hade packad med mig både mössa och hadskar,
 idag är jag glad i min bikini. Väder är spännande...
Nu är det en prommis till havet - det stora, mäktiga och vackra blå!
Jag hoppas ni njuter er fredag och att solen lyser på er.
Kram
L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar