måndag 14 maj 2012

En regning måndag...

Pinned Image

Middagen avklarad och här hemma bjuder junior på  den mest knasiga sång som finns. Knasigt värre...- men ett skratt gör ju gott för hälsan!

Hej i regnet!

Här har måndagen rusat fram och jag måste ju säga att vädret idag får mig att fundra över var våren är?! Blåst och regn..., inget vidare - men det finns ju inga dåliga väder...
Tänk att måndagen redan är kväll och två dagar kvar till det är helg - JIPPIE!

Nu är det fotbollsträning som gäller, det borde innebära löprunda för mig..., men jag tror det får bli en pw i stället. Saknar en gnutta motivation och så är det ju roligt att se killarna träna. De är ett härligt gäng.

Jag avslutar med dagens tänkvärda...

Pinned Image

...så sant, så sant!

Kläder för motion väntar!
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar