torsdag 10 mars 2011

Vardagslyx...

Efter en händelserik dag på jobbet, då en tidning kom för att göra reportage, var det skönt att komma hem. En hungrig och trött familj mumsade i sig en god kycklingwok till middag. Vår son på 15 år stod lite senare vid spisen och tillagade efterrätt... Han bjöd på vaniljpannkakor fyllda med skogsbär, glass och lite sylt samt pudrade med florsocker. Det var snyggt, gott och somrigt! Det kallar jag för vardagslyx. 

Jag har även hunnit kolla in till H&M för att klicka hem lite shorts till barnen, med tanke på stundande resa. Skönt att slippa ut i affärer och trängas på kvällstid.
Skulle gärna ha sittdynor som dessa till min stol då jag tar en kopp kaffe i värmande vårsol. Denna finns på H&M
Nu vill jag ha vår, den är så härlig med allt grönt som väcks till liv.
"Man vet inte vad man kan,
förrän man har försökt"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar