söndag 6 mars 2011

Sköna söndag...

God morgon denna soliga söndag!
Jag kickade igång morgonen med en uppfriskande prommis med vår hund Ludde för att mötas av den ljuvliga doften av kaffe då jag kliver innanför dörren. Bästa stunden på dagen då jag och min man kan äta frukost, läsa tidningen i ett lugn som råder innan barnen vaknat. Jag önskar alla som är i Vasaloppsspåret ett varmt lycka till och god tur! Vi har sett starten och de har verkligen ett härligt väder att åka i.

Det känns som att våren äntligen kan tänkas vara på "g". För visst är det härligt att känna solens strålar värma, ljuset både på morgonen och kvällen samt fåglarnas kvitter och sång. I butikerna kan vi hitta våriga kläder, ljusa färger på inredning som får oss att än mer längta till vår och sommar. Ja, jag erkänner - jag är en sann vår och sommarmänniska.

Dags att sätta igång med dagens aktiviteter.
Njut dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar