onsdag 23 mars 2011

Reslust...

Så var det äntligen dags för lite efterlängtad semester! Väskorna är packade, blommorna vattnade och hunden nyduschad. I morgon bär det äntligen av till Thailand och Kamala beach som blir vårt hem följande 2 veckor. Vi hoppas på mycket sol, bad, värme, upplevelser, shopping, massage, goda böcker och god mat - allt för att ladda familjens batterier. Två födelsedagar ska firas också, mannens och "lilla" sonen - något finurligt ska vi allt hitta på för dem... Att få vara tillsammans hela familjen är något som vi alla ser fram emot och det är härligt att få gemensamma minnen att dela i vardagen. Förhoppningsvis är det något som barnen tar med sig och kommer ihåg när de blir stora och vuxna.

När vi kommer hem hoppas jag att all snö smält bort och att den härliga våren med värmande sol, knoppar i träden, fåglar som kvittrar och blommor i rabatterna tagit fäste ordentligt. Då blir det påsken som ska firas i sin gula skrud. Men nu är NU och jag ska njuta varje sekund!
Undrar vilken strand det kan tänkas bli - det finns ju ett par att välja på...
Jag kan tänka mig att jag har en hel del att berätta om när jag kommer hem igen, men tills dess blir det paus från bloggandet.
Kram

1 kommentar:

  1. Hoppas ni får underbar semester! Sola och bada för mig oxå:) Kram Linnea <3

    SvaraRadera