torsdag 17 mars 2011

Tänkvärt...

the world is full of
beautiful things
like you!

Snart har ännu en vecka gått och jag vet inte riktigt hur det gick till...Det är välkommet med helg. Jag hoppas på sol och vackert vårväder, men det sägs att det ska bli snö - vill inte ha mer snö nu! Under veckan som gått har jag filat lite på mitt lilla projekt och inser att det tar lite tid att få till det rätt, men skam den som ger sig. Det här med "Blodomloppet" verkar gå hem bland mina kollegor. Vi är ett helt gäng som nu ska anmäla oss, det känns jätteroligt!

Något jag går och fundrar på då jag är ute med Ludde är hur det kommer sig att det ska vara så svårt för "hussar" och "mattar" att plocka upp efter sin hund... ?Skärpning alla hundägare - se till att alltid ha bajspåsar på hundkopplet och plocka upp efter din hund. Det är inte trevligt att se så mycket hundbajs ligga på marken. USCH! Vad skönt det var att få det sagt.

Ett sådant här förklade väntar jag med posten vilken dag som helst. Finns på H&M HOME avdelningen. Jag har varit på jakt efter ett kort som det här att ha på jobbet för att ha allt jag behöver nära till hands. Dessutom är det snyggt!
Kram till er alla som givit så fin respons på min blogg, det värmer.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar