söndag 13 mars 2011

Bedårande...

Här hemma kickade vi igång redan kl 6.30...Dottern hade basketmatch, som tur var inte långt hemmifrån. Efter matchen åkte vi hem och åt lite mer frukost och jag svidade om till promenadkläder och tog med mig maken ut. Det är lite av en vana vi har på helgen att gå ut och gå på morgonen - så är det gjort sedan. Utöver frisk luft och motion så är det skönt att vi kan få prata "vuxenprat" utan barnen, det behöver man få göra lite då och då.
Vi har hunnit med ytterligare en basketmatch och då fick jag lära mig något nytt - sitta i basketseketeriat.

Har kollat runt på olika nätbutiker och sett dessa bedårande vänner från Maileg:

Alla dessa kaniner  och fler kan du hitta hos Elsas Hem.De får gärna flyttar in hos oss.
Det är tur jag fyllde på förrådet med värmeljus igår eftersom denna söndag är så grå och trist.
Önskar en skön söndagkväll med god middag och förhoppningsvis glada skratt till "Solsidan".

1 kommentar:

  1. Cool blogg mamma.Jag äääälskar den så fiin så'

    Och de där Maileg kaninerna är såå söta en sån vill jag verkligen ha! <3

    SvaraRadera