måndag 7 mars 2011

Ny vecka...

Måndag igen och är hemma på snabbvisit innan det är dags att ta sig tillbaka till jobbet för möte. Hinner i alla fall träffa barnen och prata lite med dem. Tänka positivt och se de små sakerna i vardagen är något som jag tror på och försöker göra. Just nu har jag så många tankar kring mitt bloggande, som precis startat, och vad jag kan göra med de tankar och idéer jag har.
Det är ju så här att jag kommer inte att blogga om livet på landet eftersom vi bor i stan, kommer inte att blogga om livet med boende i hus eftersom vi bor i lägenhet utan jag kommer att blogga utifrån där vi är och med mina tankar. Jag har ju ett stort intresse för inredning, blommor och bakning samt tycker om att ha fina saker omkring mig. Det kommer ni nog att märka. För att inte tala om längtan till havet...
Dags att kila.
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar