fredag 11 mars 2011

Äntligen FREDAG!

Ljus tända, aroma melts som doftar, maten i ugnen - fredagsmyset är igång. Med posten kom skivan med årets bidrag till Melodifestivalen. Barnen dansar och "diggar" för fullt, med andra ord är uppladdningen igång inför morgondagens final. Ikväll blir det fredagsmys med Let´s dance.

Har tittat lite på nytt hundkoppel till Ludde. Med tanke på att vi är en fotbollsfamilj under vår, sommar och höst kanske detta skulle passa...


Det är en fin och kreativ kollega till mig med väninna som tillverkar läckra halsband och koppel till våra djurvänner och även smycken i egen design. Mer finns att se på Märta Maräng.
På samma ställe finns dessa fina armband som gärna får pryda min solbrända handled i Thailand eller i sommar...

Det känns som att jag har ett väldigt shoppingsug just nu - jag vill ha allt! Det är tur det inte kostar något att titta på allt fint...

I helgen ska jag verkligen försöka ladda batteriena då jag känner att energinivån är ganska låg just nu. Utöver sonens och dotterns match i innebandy och basket blir det pyssel med framtida projekt och lite bakning. Det får mig att må bra.
Önskar alla en skön helg!
"Minns gårdagen - lev i dag - dröm om morgondagen"
Kram

1 kommentar:

  1. Din blogg är sååå fin att jag får ont i hjärtat!! Jag visste du skulle kyckas....tänk att så många kan ta del av dina kloka tankar!! GO GIRL!! Massa löööv och kramar.

    SvaraRadera