måndag 19 december 2011

Tänd ett ljus...Tack!

Accessories by SHILL
Fashion Stylist: Michael PondaagMake-up: Qiqi Franky & TeamPhotography: Kay Moreno 

Hej vänner!
Tänk att ni är så många som tittar in här - det känns verkligen roligt. Hoppas ni får lite inspiration och vill komma tillbaka. Känn er varmt välkomna!
Måndag igen och slutspurten i skolan för barnen innan välförtjänt jullov. Förväntningarna ligger i luften inför kommande helg och det ska bli skönt med ledighet för hela familjen. Först jobbar vi på ett par dagar.

Jag var på trevlig julfest förra veckan med gamla jobbet och alla trevliga kollegor. Det kändes lite konstigt och vemodigt att bli avtackad, men som tur var blev det många glada skratt. Som present fick jag blomma och presentkort på omtyckt affär.
 Jag lovade att fotografera det jag köpte...

Ett stort och varmt TACK!
Ni vet ju att jag tycker om att baka och varje gång jag nu gör det så kommer mina tankar att gå till mina goá, glada och underbara "gamla" kollegor och vänner.

Nu kör vi måndag!
Kram
L

1 kommentar:

  1. Jag önskar jag varit med, låter som jag missade nåt riktigt trevligt! Kram på dig från "Pärlan"

    SvaraRadera