onsdag 28 december 2011

Biomys...

Blinks of life.
Hej på er!
Det är så skönt att vara ledig och här hemma råder lugnet. Eller i alla fall så lugnt som det kan bli i en trebarnsfamilj med hund. Vi som brukar vara sååå kvällströtta och extremt morgontidiga har börjar vara uppe något längre på kvällarna och sover lääänge på morgonen. Det märkliga är att jag ändå är trött...
Julfirandet är över och barnen är glada över sina klappar. Jag är glad över min nya Leila bok - här ska bakas cupcakes!
Julsakerna och granen får stå någon dag till, men sedan åker det bort. Nu vill jag ha vår och ljust igen... Tänk att det bara är några dagar kvar på detta året innan vi välkomnar 2012! Undrar vad vi har för spännande händelser att vänta?
I kväll ska jag och skruttan gå på bio. Det var inte igår jag såg en film på bio så jag ser verkligen fram mot att se en bra film. Jag överlät valet av film till skruttan och hon vill se denna...

New Year's Eve

...och jag hoppas på en mysig mor & dotter kväll!
Njut sista dagarna av 2011 och hoppas ni får vara  lediga och ta vara på nuet. Ladda energi och tanka batterier av saker ni mår bra av.
Kram
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar