fredag 11 november 2011

Lyckospark...


Amanda Fondell!
Hon är helt suverän och jag måste säga att hon har fått mig att tycka om låtar jag inte ens visste kunde vara så bra. Idol har fått fram en fantastiskt duktig artist i henne. Jag hoppas verkligen att hon tar hem segern i Idol. Jag håller alla mina tummar och önskar Lycka till!
Just detta år har jag och min skrutta till dotter inte bokat några finalbiljetter... Undrar om det kan finnas några kvar? Vi har gått flera år tidigare och det är verkligen en jättehäftig upplevelse med bra stämning i ett fullsatt Globen.
Som förälder sitter jag och funderar över hur det måste kännas för hennes mamma, pappa, syskon och övriga släktingar. De måste vara så sjukt stolta, nervösa och glada för hennes skull. Själv skulle jag vara så nervös, stolt och säkerligen skulle tårarna rulla nedför kinderna.
Ska försöka hålla mig vaken till resultat av kvällens röstning, men garanterar inget.
Njut av en skön helg och ladda batterier på bästa sätt för just Dig.
Natti, natti...zzz....zzzz...zzz...
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar